Oldalak

2013. szeptember 13., péntek

Film- és sorozat ajánló: Teen Wolf

Hogy miért is írom ezt a bejegyzést? 1. Unatkozok. 2. Nagyon régen frissítettem a blogot. Vannak mondatok amiket más oldalakról vettem át! (megpróbálok spoiler nélül írni, de nem ígérek semmit)

Teen Wolf: Az MTV új sorozata, melyben ezúttal nem a vámpírok, hanem a vérfarkasok kapják a szerepet. A sorozat a Teen Wolf címet kapta, és épp úgy, mint a vámpíros sorozatok, ez is tinédzserekről szól.

 A történet egy Scott nevű átlagos középiskolás fiúról szól,aki 
 másra sem vágyik, mint hogy észrevegyék, elismerjék. Ezért szó nélkül csatlakozik egy éjszakai rendőrségi akció önkénteseihez, ám az erdei kutatás közben megharapja egy vérfarkas. Élete ezután soha többé nem lehet már a régi. Azért küzd, hogy megtudja, ki ő, és mi válhat belőle. Megpróbálja kontrollálni vágyait, de attól fél, megakadályozzák ebben.

Engem leginkább Taylor Hoechlin és Dylan O'Brien alakítása fogott meg. Szerintem nagyon tehetségesek és jóképűek. Ha már a kinézetnél tartunk, akkor megemlíteném, hogy elég sok félmeztelen jelenet akad a felvételeken. A személyes vélemény nem más, mint, hogy minden színész jobban néz ki évadról-évadra, de ez nagyon felszínesen hangzik, mert az is. Ami miatt nem tudtam abbahagyni a "következő" résznek a gomb nyomkodását 90%-ban, azért történt meg, mivel olyan fordulatokkal ér véget a 40 perces videó , amire nem számítottam. Ez leginkább, ha jól emlékszem a 2. évadtól jellemző, viszont az 1. is nagyon izgalmas és Stiles karaktere nagyon feldobja a jeleneteket + aminek kifejezetten örülök, hogy nem csöpög a romantikától. Idegesítőnek találom, hogy minden 2. tinifilmben egy gerlepár turbékolását kell nézni. A 3. évad 12. része másoknak negatívum lehet, viszont én egy széles vigyorral ülten a fenekemen legalább egy percig. Szerintem senki nem erre számított. 
  • Szereplők:
    1. Tyler Posey (Scott McCall), 
    2. Crystal Reed (Allison Argent),
    3.  Dylan O'Brien (Stiles),
    4.  Tyler Hoechlin (Derek Hale),
    5.  Holland Roden (Lydia Martin),
    6.  Colton Haynes (Jackson),
    7.  JR Bourne (Argent),
    8.  Linden Ashby (Stilinsky sheriff)
     

  • Képek (saját szerkesztésű) :




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése