Oldalak

2013. október 5., szombat


Helló Emberek!
Van pár könyv amit mostanában olvastam és gondoltam hozok közülök pár képet arról, hogy én hogyan képzeltem el a férfi fő hőseinket a többi viszont egy angol oldalról van  (: Tehát nem mindegyiket olvastam, de amit igen oda raktam egy jelet (◤) és ami még tetszett is oda egy másikat (♡).

                                                                                              Szoffe
  • Christian Grey -  A szürke ötven árnyalata részek. (Matt Bomer)




  •  Travis Maddox - Gyönyörű sorscsapás. ( Daniel Conn) ,


    20130314-194937.jpg

  •  Ryan Christensen - Spontán szerelem




  •  Jake Wethers - Wethering The Storm. 

  • Bennett Ryan - Gyönyörű rohadék. ,


  
  • Dean Holder -Hopeless. (Drew Van Ackerman)
20130413-073956.jpg


  •  Andrew Parrish - A soha határa. (Dean Geyer) ,
  •  Will Montgomery - Play With Me. (Jed Hill)




  •  Jack Carter - A hibátlan játék. (Bernardo Velasco)


  • Jackson Reynard - Love Left Behind. (Pedro Soltz)

     

  •  Jack Howard - Nincs kötelezettség. (Eliran Biton)





  •  Will Cooper - Slammad.  (Bryce Draper)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése